CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 1, 2011

❤ AKU BUKAN LESSBIAN!!! ❤

hai..salam kepada semua blooger...harap kamu semua in well k...
maaf larr sudah lama rasanya izah tak update blog ni huish dye punya berselerak macm rumahh yang tak pernah berkemas...hehehe...firstly izah nak ucapakn banyk2 terima kasihh kepada blooger yang dah follow...follower korang amat di hargai...hee..k larr so sekarang kita berbalik kepada tajuk nie...AKU BUKAN LESBIAN..izah memang bukan seorang yang boler digelar sebagai LESS ok..tapi izah pernah terkena denagn spesies begini...izah kadang2 tak faham kenapa mesti ada manusia yang ingin beersama dengan sesama jenis...mereka nie semua tak tahu ke halal or haram berhubungan sesama jenis...kalau kita lihat perkara seperti ini dah banyak berleluasa di LUAR NEGARA malahan dalam MALAYSIA sendiri pun sudah banyak kita tahu....sebenarnya izah penah berkenalan dengan seorang GURLZ ni dye ni boley lah dikatakan sebagai LESS...izah sendiri tak tahu..yelar izah takder kakaq..jadi bilew ade kakq yang nak kita jadi adq angkat dye ok lar..lagi2 kakaq tue amabil berat pasal kita n she cute yelarr bangga lar ada kakaq angkat yang cuta n pandaikan..so izah pun berkenalan lar dengan si DIA nie...dah lama kami berkenalan tiba satu hari tue dye tanya kan dekat izah "adiq...u nak LESS tak denagn kakaq tak" izah cakap lar taknak dye kater dye boleh ajarkan..izah ckap kata putuskan jela hubungan nie izah taknak contac dengan dye lagi...tapi sebelom kiteorang lost contct izah penah tanyer dye kenapa kakaq jadi LESS..jawapan yang dia beri kat izah sangat pelik dan izah sendiri musykil, nasib kakq nie sempoi,,,hee,,,(^o^)

  • dye kata lau LESS kita dapat lebih kepuasan (korang fahm2 lar yerkk)
  • dye cakap yang pasangn LESS nie lebih memahami kehendak masing2 dari pasangn sebenar (memang lar dah dua2 perempuan mesti lar tahu tentang perempuan lain)
  • dye cakap lagi kalau LESS buat pun tak pregnant (memmang larr..tapi tak berkembang lar nanti tamadun manusia kita ni)

itu sahaja la jawapan yang dia bagi dekat izah...tapi izah snediri cakap denagn dye akq bertaubat lar sementara pintu taubat itu masih terbuka..yelar ALLAH sentiasa mengampun kan manusia yang ingin bertaubat dengan sepenoh hati mereka..sebelom tue koarang dnegar story ni..story izah dapat dekat sini http://s6.zetaboards.com/DRAGONIZER/topic/760753/1/ cerita tentang seorang remaja yang melangkau kearah dunia LESSBIAN ni...read this ok..

Asalamualaikum


Saya seorang remaja berusia 18 tahun dan mempunyai tiga adik perempuan(remaja juga).Adik saya yang berusia 17 tahun sering membuat ibu saya 'pening kepala' dengan karenahnya.Saya sebagai seorang kakak tidak tahu harus membuat apa dan sudah buntu mencari jalan keluar masalah adik saya ni.



Dia mula merokok pada usia 15 tahun.Saya mengetahui hal ini setelah terjumpa kotak rokok dalam beg sekolahnya.Mulanya dia tak mengaku tapi lama kelamaan dia mengaku juga.Saya dah cuba pelbagai cara untuk membuat dia berhenti merokok tetapi tidak berhasil.Setelah penat berusaha,saya diamkan begitu sahaja.



Saya fikir dia tahu saya tutup mulut (dari sampai ke pengetahuan ibu dan abah) sebab saya nak 'protect' dia dan pada masa yang sama tak mahu ibu dan abah terluka.Namun dia bertidak lebih berani.Dia mula berubah total.



Dari seorang yang mengambil berat soal pelajaran,dia mula ponteng sekolah.Sampai cikgu sekolahnya kata dia tidak akan lulus peperiksaan.Dia mencari 'teman-teman' di luar.Dia berkenalan dengan mereka-mereka yang sama 'species' dengan dia dan yang konon-kononya memahami perasaannya.Dia tolak kawan-kawan sekolahnya ketepi.Dia mula menyisihkan diri dari semua orang...termasuk saya.



Saya teramat kecewa dengan dia.Sebelum ini kami ibarat isi dengan kuku.Kini dia hanyut dengan kehidupannya sediri dan saya dengan kehidupan saya.Saya pelan-pelan cuba menerima dia yang baru itu.Satu hari,ibu saya mengesyaki dia menghisap rokok setelah mencium pipinya.Bau rokok yang sangat kuat.Ibu tanya dia.Ibu sampai menitikkan air mata.Dia mengaku juga akhirnya.Tak perlulah saya gambarkan betapa sedihnya ibu dan abah saya ketika itu.Harapan mereka musnah.



Ibu dan abah cuba faham dia.Ibu dan abah beri dia masa untuk berhenti.Dah setahun berlalu.Dia masih tetap begitu.Ibu dan abah sudah kehabisan ikhtiar.



Masalah adik saya tu tidak berakhir di situ.Dia merubah pula penampilan dirinya.Menggunting rambut yang panjang hingga pendek.Cukup pendek untuk dia kelihatan sebagai seorang lelaki.Citarasa penampilannya juga berubah.Dia lebih gemar memakai kemeja lengan pendek dan berseluar three quarters(bermudas).Rambutnya di'spike'kan.Kadang-kadang mowhalk.Siapa pun yang tak curiga dengan penampilan barunya itu.



Ramai kenalan yang bertanya,Ana adik kau tu butch eh?Bagaimana harus saya jawab?Ana adik kau tu lelaki eh?Katakan pada saya bagaimana saya harus menjawab soalan serupa itu.



Saya tak suka berperasangka buruk,lebih-lebih pada adik saya sendiri.Tetapi firasat saya kuat mengatakan yang dia mungkin seorang butch.Lama kelamaan saya sedar yang adik saya...



Seorang lesbian.



Saya tahu banyak perkara yang saya tak mahu tahu.Saya dengar banyak perkara yang saya tak mahu dengar.Saya lihat banyak perkara yang saya tak nak lihat.Kenapa saya harus tahu semua ini?!Saya jijik dengan dia.Tapi saya sedar,dia adik saya.Tanggungjawab saya.Amanah Allah pada saya.Saya tak boleh biarkan dia.Saya nak dia 'pulih'.Saya nak dia sedar menjadi seorang wanita itu indah.Cuma saya tak tahu bagaimana atau pada siapa harus saya cerita masalah adik saya ni.Saya tak mahu cerita pada teman-teman.Itu akan mengaibkan adik saya dan juga keluarga saya.



Ibu dan abah tahu adik saya seorang lesbian.Mereka tak tahu nak buat apa.Ibu menangis setiap hari.Abah nampak cool tapi saya tahu abah kecewa.Ibu selalu menyalahkan diri sendiri.Saya sedih lihat ibu begitu.



Saya harap akan ketemu jalan keluar pada masalah yang rumit ini.Saya juga berharap orang ramai akan membuka mata mereka tentang jegala yang kian merebak dikalangan remaja.



Kembalikan adik saya pada kami.Kami sayangkan dia...



Wasalam

kalau korang baca story dia atas nie mesti koarang tahu kan kenapa begitu abnayk manusia yang suka berhubungn dengan kaum sejenis...mereka nie tak pernah ke fikir tentang perasaan ibu bapa mereka ...
kebanaykan nya semua terpengaruh oleh rakan..dan sifat ingin mnecuba sesuata yang baru tapi tak pernah fikir akan padah yang akan menimpa mereka nanti, dan sama juga dengan hubungn GAY ataupun HOMOSEKSUAL...ianya sama dengan apa yang izah cuba ternagkan disini...semoga mereka ini kembali kepangkal jalan yang benar. AMIN!


Firman Allah Ta’ala:

و لوطا إذ قال لقومه أتأتون الفحشة ما سبقكم بها من أحد من العلمين
إن كم لتأتون الرجال شهوة من دون النسا بل أنتم قوم مسرفون
Dan (Kami juga Telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah) tatkala dia berkata kepada mereka: "Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorangpun (di dunia ini) sebelummu? "Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas.
(Al-A’raaf 7:80-81)



No comments:

Post a Comment